Nieuwste Reviews

Anderzorg - Slechte bemiddeling

0

Review:
Dit jaar problemen gehad met mijn vorige tandarts. Uiteindelijk van de inspectie en ANT gelijk gekregen. Bij een onterechte declaratie doet AnderZorg te weinig voor zijn klanten. Omdat de tandarts geen contract had heeft AnderZorg na wat bellen en mailen de handdoek in de ring gegooid.

Niels beveelt Anderzorg NIET aan bij vrienden/bekenden

ONVZ - Waardeloos bedrijf. Dikke oplichters

0

Review:
Eind vorig jaar door ONVZ geadviseerd om mijn tandartsverzekering om te zetten i.v.m. betere vergoedingen.
Nu blijkt dat ( voor € 30,00 per maand extra) een wortelkanaal behandeling niet wordt vergoed. Via mijn vorige tandartsverzekering zou dat wel vergoed zijn.
Ik ben dus gewoon slecht geadviseerd en dik genaaid.
Ik betaal een dikke premie, maar krijg geen vergoeding.
Dikke oplichters die een klacht niet eens serieus nemen.

Sterke punten:
Niet

Zwakke punten:
Adviseren klanten slecht en nemen niet hun verantwoordelijkheid

Ronald beveelt ONVZ NIET aan bij vrienden/bekenden

Nedasco - nedasco (fiasco)

0

Review:
In 2015 zijn wij zonder te worden ingelicht ,overgeheveld van avero Achmea naar Nedasco .(bij ons noemen ze het ook wel fiasco) Het is in een woord een drama. Facturen van zorgverleners raken zoek of je krijgt na maanden je geld pas uitgekeerd. Het uitbetalen is vertraagd omdat ze werkvoorraad hadden wordt dan gezegd maar tijd om een factuur van het eigen risico te sturen was er wel.Regels worden zonder te worden ingelicht veranderd zodat je ineens weer een verwijskaart van de huisarts nodig hebt voor sommige zorgverleners waar het daarvoor niet nodig was. Om t allemaal nog ingewikkelder te maken,betalen ze de ene declaratie wel uit en de andere weer niet want er was een verwijskaart nodig. Als je dan vraagt waarom de een wel wordt betaald en de ander weer niet hebben ze daar geen duidelijk antwoord op. Dus wie overweegt om naar Nedasco over te stappen, doe het aub niet. Ik kan nog veel meer voorbeelden geven maar ik laat het hier maar bij. Wij stappen volgend jaar in elk geval wel over naar een andere verzekering.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Teveel om op te noemen

Tol beveelt Nedasco NIET aan bij vrienden/bekenden

Independer - Slechte verzorging van je aanvraag en controle

0

Review:
Heb in 2014 een zorgverzekering afgesloten met een uitgebreide tandarts verz. Ik moest een verklaring van de tandarts geven en ik moest daarvoor ook deze hoge verzekering hebben ( deze had ik bij FNV-Menzis ).
Heb deze opgestuurd aan Independer en heb ook de hoge premie betaald..... toen ineens in Januari 2015 hebben ze zonder medeweten me een lage verzekering gegeven voor tandarts en de teveel betaalde premie terug gestort.
Ik kom hier nu achter doordat ze een nwe polis hebben gestuurt en blijkt dat de verklaring bij Delta lloyd is kwijt geraakt ?? en Independer heeft het bewijs dat ze het naar Delta lloyd hebben verstuurd.
Maar nu ik als klant wordt de dupe en krijg geen hoge verzekering en moet weer opnieuw de tandarts verklaring gaan invullen ......Terwijl ik altijd een hoge verzekering heb gehad

Sterke punten:
niks

Zwakke punten:
veel

Robert beveelt Independer NIET aan bij vrienden/bekenden

PNOzorg - PNO is sterk achteruit gegaan

0

Review:
PNO stond jarenlang bovenaan als beste zorgverzekeraar en was zeer klantvriendelijk. Maar enkele jaren geleden zijn ze overgenomen door ONVZ. Eerst was daar niets van te merken, maar sinds begin 2015 is alles bij PNO enorm achteruitgegaan. Ellenlange wachttijden bij de klantenservice. Mails worden ook pas na lange tijd beantwoord en als je al antwoord krijgt klopt dit niet of is het nietszeggend. In hun afrekeningen zitten vreemde fouten en het is heel onduidelijk waar de kosten over gaan. Zonde van zo'n goede verzekeraar.

Sterke punten:
Redelijke dekking en volledig vrije keuze van zorgverleners.

Zwakke punten:
Sinds begin 2015 slecht administratiesysteem en slechte klantenservice

N. Paules beveelt PNOzorg NIET aan bij vrienden/bekenden

PNOzorg - Slechte service op alle vlakken

0

Review:
PNOZorg heeft zijn zaakjes niet op orde. Het personeel bij klantenservice heeft geen idee hoe alles werkt in hun eigen bedrijf. Dit merk je wanneer je belt (en er iedere keer hetzelfde 'de wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, de wachttijd is ongeveer 10 minuten') en wanneer je mailt (en pas 5 tot 7 dagen later een mailtje terug krijgt als u deze al krijgt).
Er gaat zoveel mis bij hun administratie en als je er zelf niet 10x (letterlijk!) over belt, mailt en blijft zeuren veranderd er niks en word u zelf de dupe. Zoals: zelf rekeningen moeten betalen waar u aanvullend voor verzekerd bent (voor 50 euro in de maand extra), iedere maand een acceptgiro binnen krijgen voor de betaling van de premie terwijl u dit op automatische incasso heeft laten zetten, de website waar u niks op terug kunt vinden en waar u niks zelf kunt veranderen (want als u dit probeert dan is er een storing, of u moet even contact opnemen met de klantenservice natuurlijk!).

Sterke punten:
Ze kunnen heel goed reclame maken

Zwakke punten:
Vrijwel alles aan deze zorgverzekeraar

Michelle beveelt PNOzorg NIET aan bij vrienden/bekenden

Zorg en Zekerheid - Erg tevreden

0

Review:
Al geruime tijd verzekerd via ZZ. Bevalt nog steeds erg goed. Sinds kort ook een app om declaraties in te dienen. Voorlopig dus nog geen reden om over te stappen.

Rutger beveelt Zorg en Zekerheid aan bij vrienden/bekenden